3 weken in Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Emely Aarsen - WaarBenJij.nu 3 weken in Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Emely Aarsen - WaarBenJij.nu

3 weken in Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Emely

07 Augustus 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Zo daar ben ik weer, ik zit hier ondertussen nu 3 weken en bevalt prima.
Het werk gaat erg goed en leer steeds meer en kan de gasten steeds beter te woord staan.
24 juli was ik uitgeweest in Americas voor de eerste keer en dit was zeker voor herhaling vatbaar!
De volgende dag was ik vrij en ben ik lekker naar het strand geweest en in de avond had ik een verjaardag en daarna ook uitgeweest.
En zaterdag was ik ook vrij en hadden we een auto gehuurd en naar Puerto de la cruz gereden en daarna een leuk strand opgezocht en uiteten geweest.
En voor de rest natuurlijk ook gewerkt ik draai diensten van 8-4 of 4-12 of soms uur later begginen.
Dus je hebt altijd wel een halve dag om wat te doen, dus ga ik naar het strand of naar de haven die is hier erg leuk.
Verder ben ik ook verhuisd van appartement ik sliep namelijk eerst bij iemand op de slaapbank.
En nu slaap ik samen met een jongen in een appartement van school wat erg groot is met balkon:)
En heb ik ook eindelijk een eigen kamer met normaal bed.
En 6 en 7 augustus had ik vrij.
Op 6 augustus ben ik samen met een meisje van school op Flipper Uno geweest op zoek naar de dolfijnen en deze hebben we zeker gezien.
Was erg gaaf en op het einde lieten ze zich beter zien en heb ik wat goede foto's kunnen maken. Helaas alleen geen walvis gezien, verder mochten we ook zwemmen en zijn we langs de mooie kliffen van Tenerife gegaan een erg geslaagde dag en vandaag zijn we naar een openbaar zwembad geweest en lekker bij gebruind.